De culinaire droom

Hoe belangrijk is de media in het leven van een kok? Communicatie is van deze tijd en zal nog aan belangrijkheid winnen. De juiste boodschap kan wonderen doen en (h)erkenning is de juiste stimulans voor iemand met ambitie. Mijn aanwezigheid in de media gezocht of niet heeft zeker een groot deel uitgemaakt in het succes van alle activiteiten die zich in de jaren hebben ontpopt. Het restaurant staat op de culinaire kaart van Europa en heeft een eigen identiteit ontwikkeld. Dit was en is nog steeds de doelstelling. Maar wat belangrijker is dan bekendheid is de tevredenheid van de klanten. Zij zijn onze reden van bestaan en kunnen juist weergeven dat deze kok een plaatsje krijgt op hun favoriete lijst. Graag wil ik én de media én de vele klanten danken voor de jaren vertrouwen dat ik als gepassioneerd vakman van heb mogen genieten. Ik hoop dat ik U nog vele jaren culinair mag overtuigen en verwennen. Het derde millennium heeft nog vele verrassingen in petto....

Kranten & Tijdschriften tot '90

'80-'89


Home | De kok | Media | Clubs | Ontdekkingen | Politicus? | Kookboeken | Recepten

copyright 2001 Frank Fol. Ontwerp tekeningen door Gudrun Denolf.